حاجتگاه

حاجتگاه

پورتال جامع اعمال عبادی و علوم الهیه
حاجتگاه

حاجتگاه

پورتال جامع اعمال عبادی و علوم الهیه

دعای مجرب سریع الاجابه

دعای مجرب سریع الاجابه

این دعا از امام باقر علیه السلام رسیده و از ادعیه فرج و بسیار سریع الاجابة و مجرب است . این دعا برای کسی است که از ترس فرار و یا در زندان گرفتار و یا دچار مشکلات زندگی شده است . کیفیت آن این است که دو رکعت نماز خوانده بعد از نماز بگوید  

: یَا مَنْ أَظْهَرَ الْجَمِیلَ وَ سَتَرَ الْقَبِیحَ یَا مَنْ لَمْ یُؤَاخِذْ بِالْجَرِیرَةِ وَ لَمْ یَهْتِکِ السِّتْرَ یَا عَظِیمَ الْمَنِ یَا کَرِیمَ الصَّفْحِ یَا حَسَنَ التَّجَاوُزِ وَ یَا وَاسِعَ الْمَغْفِرَةِ یَا بَاسِطَ الْیَدَیْنِ بِالرَّحْمَةِ یَا مُنْتَهَی کُلِّ نَجْوَی وَ غَایَةَ کُلِّ شَکْوَی یَا عَوْنَ کُلِّ مُسْتَعِینٍ یَا مُبْتَدِئاً بِالنِّعَمِ قَبْلَ اسْتِحْقَاقِهَا سپس یَا رَبَّاهْ یَا سَیِّدَاهْ یَا مَوْلَیَاهْ یَا غَایَتَاهْ یَا مُنْتَهَی غَایَةِ رَغْبَتَاهْ را هر کدام ده مرتبه بگوید بعد بگوید :أَسْأَلُکَ بِحَقِّ هَذِهِ الْأَسْمَاءِ وَ بِحَقِّ مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ الطَّاهِرِینَ عَلَیْهِمُ الصَّلَاةُ وَ السَّلَامُ إِلَّا مَا کَشَفْتَ کَرْبِی وَ نَفَّسْتَ هَمِّی وَ فَرَّجْتَ غَمِّی وَ أَصْلَحْتَ حَالِی سپس حاجت خود را بیان کند . بعد طرف راست صورت را بر سجده گذاشته و صد مرتبه بگوید: یَا مُحَمَّدُ یَا عَلِیُّ اکْفِیَانِی فَإِنَّکُمَا کَافِیَایَ وَ انْصُرَانِی فَإِنَّکُمَا نَاصِرَایَ سپس روی چپ را بر سجده گذاشته و صد مرتبه بگوید :أَدْرَکَنِی و بعد از آن اَلْغَوْث را با یک نفس تکرار کند و این نماز و دعا هم چنانکه گفته شد بسیار مجرب و سریع التاثیر است.


دستورالعمل بالا را می توان برای موارد مختلفی از جمله شفای بیمار، طلب حاجت، بخت گشایی، طلب ثروت، طلب روزی، درمان بیماری و ... به کار برد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد