حاجتگاه

حاجتگاه

پورتال جامع اعمال عبادی و علوم الهیه
حاجتگاه

حاجتگاه

پورتال جامع اعمال عبادی و علوم الهیه

تکنیکهای تقویت دید ماورایی

تکنیکهای تقویت دید ماورایی

برای پیشرفت قدرت دید دو روش بسیار ساده در عین حال کلیدی و اصلی را که در واقع باید گفت باید در کنار هم تمرین شود تا به نتیجه برسد و حتی بصورت ناخوداگاه حتی در مدت زمانی که تمرینات را متوقف کرده باشید به گسترش دید و قدرت دید کمک میکنند این دو تمرین عبارتند از تکنیکهای چپ چشمی و دید محیطی البته این دو تکنیک باعث میشود که علاوه بر دیدن موجودات اثیری حرکت یک پشه هم از دید شما پنهان نباشد. 

 

حال به یک نمونه اشاره میکنم آیا تا به حال شده نوری یا سایه ای از کنار چشمتان به سرعت عبور کند و شما وقتی به سرعت به آن محل نگاه کرده باشید و چیزی ندیده باشید؟ حتما بوذه چون در کره خاکی ما در جهانی موازی ما موجوداتی هستن که در شرایط دید مستقیم اصلا قابل دید نیستن و باید به این جهانها و موجودات با تکنیکهای محیطی و چپ چشمی نظاره کرد. که من ابتدا روش تکنیک چپ چشمی را آموزش میدهم.


همانگونه که از نامش پیداست شما در این روش برای دقایقی در روز چشمانتان را چپ میکنید و با این حالت به دنیای اطراف نگاه میکنید در این حالت شما اجسام را دو تا میبینید و در واقع در آن واحد شما از یک جسم دو تصویر با نورپردازی و سایه متفاوت میبینید این عمل و دقت به آن باعث میشود شما کوچکترین تغیرات محیط آگاه شوید و بسیاری از موجودات که از ضعف قوه د دید شما استفاده میکنند تا مخفی شوند کم کم بر شما نمایان خواهند شد.


دید محیطی

در مورد فرار یک نور یا سایه از بقل چشمتان که در بالا ذکرش رفت اکثرا اطبا آنرا یک مشکل چشمی عنوان میکنند در حالی که من میگویم این یکی از هزاران توانایی قدرت دید ماورایی شماست که باید بسط و گسترش پیدا کند و این همان دید محیطی است. در ابتدا هنگام اول صبح یا غروب در محیطی آرام و ساکت در مقابلتان روی زمین به شیئی که گذاشته اید خیره شوید و بعد همچنان که به آن خیره اید دقت تان را یعنی توجه و آگاهیتان را (نه دیدتان) به محیط اطراف (قسمتهای گوشه ای محیط قابل دید) معطوف کنید که معمولا کمی هم تار است و سعی میکنید ار هر حرکت در آن محیط آگاه شوید و هر گاه هم متوجه شدید که حرکتی رخ داده به آن زل نزنید چون بلافاصله محو خواهد شد. با گسترش دید محیطی شما متوجه تغییراتی دائمی و پایداری میشوید که در کنار تان همیشه در جریان است. این دید به شما کمک میکند. انرژی عناصر اربعه را ببینید و به شما کمک میکند سریعترین حرکات موجودات اثیری و گاها خود موجودات را ببینید.


خیلی از افراد نمی دانند که می توانند خواب خود را کنترل کرده و بسیاری از مسائل و مشکلات خود را در خواب حل کنند. شاید باور نکنید ولی بسیاری از دانشمندان بزرگ دنیا، کشفیات خود را در عالم خواب انجام داده اند. شما با کنترل خوابهایتان می توانید به درمان بیماری ها، پیش بینی آینده، حل مسائل درسی، نفوذ به ذهن دیگران، پیش بینی قیمت سکه و ... را به راحتی انجام دهید. فرض کنید بتوانید قیمت طلا را در یک ماه آینده پیش بینی کنید. و یا فرض کنید بتوانید در خواب از سوالات امتحانی پایان ترم آگاه شوید. احتمالا حدس زده اید که چه اتفاقا جالب توجهی با کنترل خواب خواهد افتاد. ولی چگونه خواب هایمان را کنترل کرده و از آن به عنوان ابزاری برای رسیدن به اهدافمان استفاده کنیم؟


در کتاب تکنیکهای کنترل خواب و دیدن خوابهای هدفمند به شما خواهیم آموخت که چگونه به صورت گام به گام و با تمرین، به سادگی به چنین قابلیتی دست یابید. برای دانلود کافی است بر روی "دانلود فایل" در زیر کلیک کنید.

دانلود فایل

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد