حاجتگاه

حاجتگاه

پورتال جامع اعمال عبادی و علوم الهیه
حاجتگاه

حاجتگاه

پورتال جامع اعمال عبادی و علوم الهیه

تکنیکهای کنترل خواب و دیدن خوابهای هدفمند

تکنیکهای کنترل خواب و دیدن خوابهای هدفمند


خیلی از افراد نمی دانند که می توانند خواب خود را کنترل کرده و بسیاری از مسائل و مشکلات خود را در خواب حل کنند. شاید باور نکنید ولی بسیاری از دانشمندان بزرگ دنیا، کشفیات خود را در عالم خواب انجام داده اند. شما با کنترل خوابهایتان می توانید به درمان بیماری ها، پیش بینی آینده، حل مسائل درسی، نفوذ به ذهن دیگران، پیش بینی قیمت سکه و ... را به راحتی انجام دهید. فرض کنید بتوانید قیمت طلا را در یک ماه آینده پیش بینی کنید. و یا فرض کنید بتوانید در خواب از سوالات امتحانی پایان ترم آگاه شوید. احتمالا حدس زده اید که چه اتفاقا جالب توجهی با کنترل خواب خواهد افتاد. ولی چگونه خواب هایمان را کنترل کرده و از آن به عنوان ابزاری برای رسیدن به اهدافمان استفاده کنیم؟ 

 

هنوز کسی به طور دقیق ماهیت اصلی خواب دیدن و هدف از آن را نمی داند ولی در طول تاریخ، این موضوع همواره مورد توجه بوده و درباره آن بحث های فراوانی انجام گرفته است و تجربه های بسیاری کسب شده است. بشر همواره در طول تاریخ با خواب و رؤیاهایش خواسته تا به دنبال یافتن معنا و یا پیشگویی آینده بپردازد. در بسیاری از تمدن ها برای رسیدن به چنین اهدافی، تمرینهای فراوانی صورت گرفته تا به این ترتیب فرد بتواند خواب هایی ببیند که پیشگویانه هستند. تحقیقات جدید نشان می دهند که می توان با یک روش یادگیری واکنشی، خواب ها را کنترل کرد.


در اینجا قرار است به طور کامل و با تمرینهای بسیار ساده، در مدت زمان مناسب به این توانایی برسیم. برای رسیدن به این هدف، گام هایی در نظر گرفته شده است. ابتدا به این توانایی می رسید که از خواب بودن خود آگاه می شوید. سپس یاد می گیرید که چه نوع خواب هایی ببینید. در ادامه خواهید آموخت که چگونه به خواب و در حالت پیشرفته تر به ذهن دیگران نفوذ کنید. پس از طی مراحل فوق به مرحله ای می رسید که می توانید راه حل هایی برای مسائل مختلف در خواب خود پیدا کنید.


در کتاب تکنیکهای کنترل خواب و دیدن خوابهای هدفمند به شما خواهیم آموخت که چگونه به صورت گام به گام و با تمرین، به سادگی به چنین قابلیتی دست یابید. برای دانلود کافی است بر روی "دانلود فایل" در زیر کلیک کنید.

دانلود فایل

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد