حاجتگاه

حاجتگاه

پورتال جامع اعمال عبادی و علوم الهیه
حاجتگاه

حاجتگاه

پورتال جامع اعمال عبادی و علوم الهیه

تکنیکهای کنترل خواب و دیدن خوابهای هدفمند

تکنیکهای کنترل خواب و دیدن خوابهای هدفمند


خیلی از افراد نمی دانند که می توانند خواب خود را کنترل کرده و بسیاری از مسائل و مشکلات خود را در خواب حل کنند. شاید باور نکنید ولی بسیاری از دانشمندان بزرگ دنیا، کشفیات خود را در عالم خواب انجام داده اند. شما با کنترل خوابهایتان می توانید به درمان بیماری ها، پیش بینی آینده، حل مسائل درسی، نفوذ به ذهن دیگران، پیش بینی قیمت سکه و ... را به راحتی انجام دهید. فرض کنید بتوانید قیمت طلا را در یک ماه آینده پیش بینی کنید. و یا فرض کنید بتوانید در خواب از سوالات امتحانی پایان ترم آگاه شوید. احتمالا حدس زده اید که چه اتفاقا جالب توجهی با کنترل خواب خواهد افتاد. ولی چگونه خواب هایمان را کنترل کرده و از آن به عنوان ابزاری برای رسیدن به اهدافمان استفاده کنیم؟ 

ادامه مطلب ...

امواج تله پاتی

امواج تله پاتی

تله پاتی دسترسی به اطلاعاتی است که در فکر شخص دیگری نگهداری می شود و شما خواهان کسب آن هستید دانشمندان برای اثبات این پدیده می گویند: وقتی این امکان وجود دارد که از طریق یک ایستگاه فرستنده مطالبی را از طریق امواج الکتریکی، از ایستگاه های الکتریکی دیگری جذب کنیم. بنابراین با توجه به فعالیت های الکتریکی مغز انسان، امکان تبادل اطلاعات از راه دور، از طریق «تله پاتی» و به صورت مشابه دستگاه های فرستنده و گیرنده الکتریکی فراهم می شود. 

ادامه مطلب ...

ذهن دیگران را همین امروز بخوانید

ذهن دیگران را همین امروز بخوانید

شغل من به عنوان یک روانپزشک خواندن ذهن دیگران است، نه تنها چیزی که می‌گویند، بلکه آن کسی که واقعا هستند. با تفسیر نشانه‌های کلامی و غیرکلامی، می‌خواهم فرد واقعی پشت نقاب را ببینم. منطق خالی تمام ماجرای یک نفر را به شما نخواهد گفت. باید تسلیم دیگر اقسام ضروری اطلاعات شوید تا بتوانید بیاموزید نشانه‌های غیرکلامی غریزی و مهمی را بخوانید که آدم‌ها بروز می‌دهند. برای این کار باید مایل باشید هرگونه تعصب، یا بار عاطفی مثل کینه‌های قدیمی یا درگیری‌های فردی را تسلیم کنید که شما را از مشاهده‌ی شفاف یک نفر باز می‌دارد. رمز موفقیت آن است که بی‌طرف بمانید و اطلاعات را با بی‌طرفی و بدون تحریف دریافت کنید.

 

ادامه مطلب ...