حاجتگاه

حاجتگاه

پورتال جامع اعمال عبادی و علوم الهیه
حاجتگاه

حاجتگاه

پورتال جامع اعمال عبادی و علوم الهیه

آموزش تله پاتی در چند گام ساده

آموزش تله پاتی در چند گام ساده



تله‌پاتی (Telepathy) یا دورآگاهی یکی از مفاهیم فانتزی است که دستمایه‌ی داستان‌های علمی تخیلی بسیاری قرار گرفته، اما به نظر می‌رسد زمان اینکه شاهد برقراری ارتباط مستقیم ذهنی باشیم، فرا رسیده، چرا که آخرین یافته‌های دانشمندان نشان از این دارد که برقراری چنین ارتباطاتی ممکن است.  

ماهیت الکتریکی فعالیت‌های مغز انسان، امکان ارسال سیگنال و حتی دریافت سیگنال‌های الکتریکی را در اختیار دانشمندان قرار داده است. براساس یافته‌های دانشمندان می‌توان فرآیند ارسال و دریافت امواج الکتریکی را به شکل غیر مهاجم و آسیب زننده و با استفاده از تحریک مغناطیسی ناحیه‌ای از مغز یا TMS انجام داد.


برای رسیدن به آن سطح از وضوح ذهنی که بتوانید تله پاتی کنید باید ذهنی که بتوانید تله پاتی کنید باید ذهن آرام و خالی داشته باشید. اگر بتوانید خوب این کار را انجام دهید، از افکار دیگران نسبت به خودتان آگاه می شوید. موارد بسیاری از تله پاتی می توان یاد کرد، برای مثال تاکنون اتفاق افتاده که یکی از بستگان یا دوستان شما در حادثه ای زخمی و یا کشته شدند و شما بی خبر از اتفاق افتاده ناگهان نگران شوید و احساس بدی وجودتان را فرا گرفته باشد تا جایی که بی هدف سعی می کنید با آن فرد تماس بگیرید و خبری از وی بگیرید.


دریافت اطلاعات به صورت های مختلف درخود، افکارتان، خواب و یا تصاویر ذهنی در نهایت می تواند منجر به تغییر برنامه ها، سفرها و غیره شود. البته تله پاتی با عوامل بیزولوژیکی نیز مرتبط است، علم ثابت کرده زمانی که تله پاتی اتفاق می افتد میزان حجم خون فرد ارسال کننده سیگنال تغییر می کند همچنین امواج مغز گیرنده برای مطابقت با فرستنده نیز تغییر می کند. شما وقتی می توانید از راه دور یک پیام روحی برای فرد موردنظرتان بفرستید.


نیروهای ذهنی، مانند «تله پاتی» یک پدیده ساده به شمار نمی آیند بلکه به دقت فرمول های ریاضی عمل می کنند و این شما هستید که در ذهن خود دستورالعمل لازم را صادر می کنید نیروهای ذهنی توان این را دارند که در راه رسیدن پیام شما به هدف موردنظرتان راهنما و راهبرتان باشند و روش های عملی را نشانتان دهند چنان که در مواقع خطر هشدارهایی می دهند که در سرنوشت شما و اطرافیانتان بسیار موثر است. شما باید محدودیت‌های ذهن خود را بزدایید و ذهن خود را رو به این باور بگشایید که تله پاتی واقعا حقیقت دارد. در کتاب آموزش تله پاتی در چند گام ساده به شما خواهیم آموخت که چگونه به صورت گام به گام و با تمرین، به سادگی به چنین قابلیتی دست یابید. برای دانلود کافی است بر روی "دانلود فایل" در زیر کلیک کنید.


دانلود فایل

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد