حاجتگاه

حاجتگاه

پورتال جامع اعمال عبادی و علوم الهیه
حاجتگاه

حاجتگاه

پورتال جامع اعمال عبادی و علوم الهیه

مجموعه اعمال مجرب در باب حاجات عظیمه

مجموعه اعمال مجرب در باب حاجات عظیمه


منابع بیشماری از احادیث، دستورات و اعمال مجرب در علومی معروف به علوم غریبه یا علوم ماورا الطبیعه برای برآورده شدن حاجات خاص و عام وجود دارند. ولی متاسفانه بسیاری از این منابع غنی در طول تاریخ یا نابود شده‌اند و یا به زبان عربی بوده که برای بسیاری از فارسی زبانان، استفاده از آن‌ها دشوار می باشد. از طرفی افراد بیشماری در طول تاریخ سعی در جمع‌آوری این دستورات بودند.

افرادی که موفق به گردآوری دستورات مجرب از نسخه های خطی و نایاب شدند، بدون در نظر گرفتن توانایی افراد، صرفا توانستند یک مجموعه را فراهم کنند، در حالی که انجام برخی اعمال از عهده هر کسی به آسانی بر نمی آید. از طرف دیگر اعتبار بعضی اعمال و کتب خطی، می تواند مورد تردید باشد. 

 

ما نیز در این مسیر گام برداشته و پس از چند سال مطالعه و تحقیق از افراد صاحب سبک توانستیم این مجموعه را که گلچینی از مجرب‌ترین و معروف‌ترین اعمال برای رفع حاجات است، از منابع معتبر گردآوری کنیم. برعکس بسیاری از کتاب های منتشر شده، که با جمع آوری اعمال مختلف، سردرگمی افراد حاجتمند را فراهم می کنند، در اینجا فقط اعمال تجربه شده توسط افراد مختلف، گردآوری شده است. توصیه می شود خواننده قبل از انجام هر عملی، ابتدا بخش پیشگفتار کتاب را یک‌بار مطالعه نماید تا با اصول اعمال آشنا شود تا بتواند به حاجات خود برسد.



توجه: اگر حاجت شما برآورده شد حتما به ما اطلاع دهید تا تجربه شما با دیگران به اشتراک گذاشته شود.


برای دانلود کتاب کافی است بر روی "دانلود فایل" در زیر کلیک کنید

.

دانلود فایل





نظرات 3 + ارسال نظر
حسین 1396/11/05 ساعت 06:31

از سایت شما قبلا بازدید میکردم. چند وقتی بود نمیومدم. الان که اومدم دیدم این کتاب رو گذاشتید. کتاب جمع و جور خوبی بود. من خودم خیلی کتاب خطی خوندم و همیشه دوست داشتم اون قسمت های غیرضروری نباشه که شما زحمتش رو کشیدید. ممنون. اجرتون با سیداشهدا

fatemeh 1396/11/04 ساعت 18:12

ممنون بابت کتاب مفیدتون. دسته بندی قشنگی داشت. خیلی زود تونستم به مطلب مورد نظرم برسم
بازم ممنون
انشالله ثوابش به شما برسه

محمد 1396/11/04 ساعت 18:10

سلام
خیلی خوب جمع کردید. ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد